Pazar, Haziran 28

nefesin.

sensizliğe bi gece bile dayanamadım..
sana o kadar alışmışım..
ağlamadım.
senin adını koyduğum oyuncağa
sımsıkı sarıldım
ve penceremden giren temiz havayla meşke daldım
tamamen nefesinin hayaliyle uyandım

o kadar çok arayıp da sesini duymak istiyorum ki.
o kadar çok istiyorum yanımda olmanı
o kadar çok istiyorum seni.

sanırım sen son cümlelerini kurdun
artık ne arayacağım birisi kaldı
ne seveceğim, sana göre..
oysa ben senin hayaline bile razıyım.

ve dediğim gibi olmuş, o haziran gecesi
son kez öpmüşüm aslında seni
son kez tutmuşum ellerini
son kez görmüşüm gözlerini
son kez hissetmişim bedenini
son kez yaşamışım.

şu anda bile
telefonu elime almamak için zor duruyorum
ama hakim olamam kendime
düşünüyorum, ararım seni.
vazgeçemem senden.
bi mucize de çıkmaz karşıma
tek mucizem sensin.

haziran, bana tüm güzellikleri yaşattığın için teşekkür ederim.
ve sana, seni sevmeme izin verdiğin için teşekkür ederim.
hoşçakalın.

1 yorum:

  1. facebook resmindeki çocuğa mı yazdın off çok güzel olmuş bunlar... bence devam etmelisin yazmaya..

    YanıtlaSil