Cuma, Haziran 26

Aslında biraz farklısın.

Sen var sanıyodun,
ama yoktu bişeyler içimde.
Sadece sanal alem eğlencesiydin
bi zamanlar. Çok eskilerde değildin,
kabul ediyorum.
Ama kış günlerinin donduran soğuğunda
sadece içimi ısıtan eğlencemdi
seni sevmek.
Gerçekten inandın mı bilmiyorum.
Zamanla anladım ki ben
eğlencemin içindeyim, ve çıkamıyorum.
Gerçek olmuş tüm yalanlarım.

Bir haziran gecesinde, beklenmedik şeylerle karşılaştım.
bir haziran gecesinde aşık oldum sana
ilk kez bir haziran gecesinde
bir erkeğin ellerini tutmak, ona sarılmak istedim
Delicesine...
ama utandım. senden daha çok utandım
koluna girdim, tek amacım sıcak tenini biraz olsun hissetmekti
ve o an anladım. kocaman tuzağıma ben düşmüştüm senden önce.
bir şekilde mutluydum. huzurlu ve rahat.
başka bir haziran gününde
sımsıkı sarıldığım zaman sana
tek hissettiğim şey, mutluluk oldu.
dudaklarımız o gün ilk kez buluştuğunda
önce endişelendim sonra heyecanlandım.
ve kuşkusuz o günün gecesi anladım sana ait olduğumu.
o gece gözlerine baktım, ellerini tuttum.
öptüm seni bir kez daha. belki sondu...

Ve anladım bunları bile yazıyosam ben
sen aslında biraz farklısın...
diğerlerinden, diğer sevgililerimden.

seni herşeyden çok sevdiğimin başından beri farkındaymışım meğer.

1 yorum:

  1. bunlar güzel şiirler fakat bilmelisin ki tek kaynağı ilham olan eserlerinin devamı gelmeyebilir, eğer yazarlık işinde ciddi düşünüyorsan çok okumalısın. başarılar.

    YanıtlaSil