Perşembe, Temmuz 2

yenilgi

yeni bir sayfa açmak istiyorum
sensiz gecelerde uyumak
sensiz hayallere dalmak istiyorum.
pek mümkün olmasa da
seni düşünmemek istiyorum artık.
hayallerime son verip uykuya dalmak istiyorum
sensiz gecemde kaybolmak istiyorum
olmuyor. baktığım her yerde hayalin var.
beceremiyorum sensiz olmayı

o kadar güzel düşlerim vardı ki
o kadar güzel düşünceler
ilk kez bir erkeğe bu kadar bağlıydım ve
ilk kez herşeye varım diyebiliyordum.
ilk kez çekip gidiyordu birileri
ve ilk kez ağlıyordum

tüm ilklerimi mahvettin aslında.
hiç olmamış gibi, yepyeni bir hayat istiyorum
başaracağım.
beni kurtarıcak insanlar çok sanırım.
ki en kesin kurtuluşum sen olsan da
başkaları da kurtarabilir sanırım.
başkaları sımsıkı tutabilir ellerimi
hiç bırakmamak pahasına.
hiç bi zaman çekip gitmemek adına.

keşke gerçekten düşünseydim
mantığımla düşünseydim, bazı şeyleri akıl edebilseydim.
ama düşündüğüm tek şey sana sarılmak
seni öpmek
ellerini tutmaktı.
ve hala da öyle ne yazıkki.
kafamda bi yerler senden nefret ederken
sol kısmım hala seni deli gibi istiyor.
deli gibi.

haziran, teşekkür ederim yaşattıkların için.
temmuz, teşekkür ederim.. en büyük hayat dersimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder