Çarşamba, Ağustos 5

kurtuluş

bugün seni sanal hayatımdan çıkarışımın 10. günü
herkes biliyor artık içimdeki ölümünü
herkes biliyor artık benim için önemini
herkes biliyor artık bittiğini.
zaten benim aşkım en fazla 1 ay sürer.

ben çıktığımdan beri hayatında
çok değişiklikler olmuş, duyduğuma göre.
nefret ettiklerinle samimiyet
sevdiklerinle bir resmiyet sarmış bedenini.
şaşırdım, dumurlara uğradım.
ama önemi yok, banane?

demiştim sana, pişman olmam diye.
hala pişman değilim. en büyük hayat dersimdi.
pişman değilim ama böyle olacağını bilseydim
belki de en mutlu günlerim olan haziran günlerini
yaşamamayı seçerdim.
emin değilim.

tamam kabul ediyorum. hala aklıma geliyorsun
hala bizim şarkımızı dinliyorum ve
"keşke daha normal olsaydı ilişkim" diyorum.
ama düşündüğüm gibi olsaydı,
hala tecrübesiz, toy olabilirdim.
saf yani.

kabullendim sensizliği, alıştım sensizliğe
olağan bir şey artık sensizlik
hatta ilk el ele gezdiğim günün anısını saklamıştım
kavga ettiğimiz de.
sakladığım yerden çıkardım gözümün önünde.
seni hatırlatmıyor bana artık.
seni hatırlıyorum ama çok nadir.
mesela telefon gördüğüm zaman veya attığın şarkıları dinlediğim zaman.
bi de yastığa başımı koyduğum zaman sanırım.

her neyse bir önemi yok.
ben senin için, fosilim.
sen benim için, dirisin.
ama ne sen istiyorsun beni
ne de ben istiyorum seni.

hadi kolay gelsin. kurtuldum senden.

1 yorum:

  1. belki o da hala sende takılı kalmıştır lan

    http://www.youtube.com/watch?v=JTykGtrspwU

    YanıtlaSil